“Only Jews are the children of God”
Sadece Yahudi halkı Tanrı’nın çocuklarıdır.
Yahudi olmayanlar(Goyimler, ), Tanrı’nın çocukları değildir.
Onlar Tanrı’nın yaratıklarıdır.
Biz kendimizi elitist olarak görüyoruz.
Kendimizi onlardan daha üstün görüyoruz, ki öyleyiz de.
Bu yüzden bizi nefret ediyorlar.
Ne yapabiliriz ki?
Tanrı bizi seçti.
Ben söylemiştim. Netanyahu sonrası dünya bütün Yahudiler için tehlikeli bir yer haline gelecek.
Ve belki de bu özellikle istenen bir durum.
Çünkü Gazze’de ve İsrail’de Araplara yaptıkları mezalimi bilerek ve isteyerek teşhir ediyorlar.
Belki de, böylece diaspora Yahudilerini İsrail’e göç etmeye zorlamış olacaklar.
İsrail, Haredi Yahudilerin protestolarını dağıtmak için kadın polisleri sahaya sürüyor.
- Haredi Yahudilerde “negiah” kuralları gereği kadınlarla fiziksel temas yasak.
- İsrail hükümeti de bunu bildiği için kadın polisleri kullanarak Haredilerin protestolarını kısa sürede dağıtıyor.
https://x.com/i/status/2021866886489604415
Hristiyan 1 Papaz, Kudüs’teki yaşamın nasıl olduğunu anlatıyor.
-Yahudiler tarafından her gün lanetleniyor, tükürülüyor ve saldırıya uğruyoruz. Bizi gördüklerinde “İsa bir **ç, İsa bir or***u oğludur” diyorlar.
-Kutsal topraklardan Hristiyanlığı kaldırıyorlar.
-Yahudi aşırıcıların yaydığı Hristiyan karşıtı nefretin ifşa edilmesi gerekiyor.
Allah Allah bilemedim, neden acaba?
Fransızlar neden İslam a fobik?
Neden korkuyorlar.
Saygılar
Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA
————–
Fransa’da yaşayan Müslüman bir kadın, yüksek lisans ve doktora derecesine sahip olmasına rağmen iş bulamadığını söylüyor
“Fransa’daki insanlar İslamofobik ve giyim tarzımı kabul etmiyorlar. Ben çoğu insandan daha eğitimliyim.”




Bir yanıt yazın