Ruhsat verenler neden yargılanmıyor?

Okuma Süresi:

1–2 dakika
❤️

Adalet Bakanı Bozdağ’ın açıklamalarına göre, bugüne kadar hakkında işlem yapılanlar arasında, binaların ruhsatından sorumlu kimse yok.

Tutuklu olanların 79’u müteahhit, 74’ü yapı sorumlusu, 13’ü yapı sahibi, 18’i binada değişiklik yapan. Adli kontrol kararı verilenlerin ise 72’si müteahhit, 92’si yapı sorumlusu, 22’si yapı sahibi, 28’i binada değişiklik yapan. Peki ya ruhsat verenlerin hiç mi suçu yok?

Kampanyada da belirttiğimiz gibi:
https://www.change.org/p/depremde-y%C4%B1k%C4%B1lan-binalar%C4%B1n-m%C3%BCteahhitleri-ve-binalara-ruhsat-verenler-yarg%C4%B1lans%C4%B1n-unutmayaca%C4%9F%C4%B1z-unutma-unutturma

Binaların tarihleri sorgulanıp belediyeden tarih itibariyle envanter çıkarılarak ruhsatlarda imzası olanlar tek tek çıkarılabilir.

Sorumlu olan herkes hesap verene kadar UNUTMAYACAĞIZ, UNUTTURMAYACAĞIZ

Sibel Asna



Facebook Twitter Whatsapp

Yazıda kullanılan alıntı, kaynak, yapay zeka gibi teknolojiler, yazının sahibinin belirttiği şekilde okuyucuya duyurulur ve yazıların sorumluluğu yazının sahibine aittir.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yazıları posta kutunda oku

son yazılar