Davutoğlu’na Diyarbakır’da soğuk duş

Okuma Süresi:

1–2 dakika
❤️

Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun Diyarbakır’da miting yapacağı alan boş kaldı.

Cumhuriyet – Günler öncesindenden duyurulan Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun 14.30’da yapacağı Diyarbakır mitingine kimse katılmadı. Mitinge dakikalar kala alanın boş kaldığı Diyarbakır muhabirimiz Mahmut Oral’ın çektiği kareyle ortaya çıktı. Davutoğlu’ndan önce sahneye çıkan sunucu “Kandil duysun, Pensilvanya duysun” dedi.

Miting için, Van’dan bariyer getirildi.

HDP MİTİNGİNDE BOMBA PATLAMIŞTI

Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun bugün Diyarbakır’da düzenleyeceği mitingde konuşma yapacağı platform, güvenlik gerekçesiyle İstasyon Meydanı yerine, Şehitlik semti tarafında bulunan Mehmet Akif Ersoy Bulvarı’na alındı. Diyarbakır’da, Halkların Demokratik Partisi’nin (HDP) 5 Haziran’da İstasyon Meydanı’nda düzenlediği mitingde iki farklı noktada bombalı saldırı düzenlenmiş, saldırıda 4 kişi ölmüş, 100’den fazla kişi de yaralanmıştı.



Facebook Twitter Whatsapp

Yazıda kullanılan alıntı, kaynak, yapay zeka gibi teknolojiler, yazının sahibinin belirttiği şekilde okuyucuya duyurulur ve yazıların sorumluluğu yazının sahibine aittir.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yazıları posta kutunda oku

son yazılar