Eskiden fakirdik ama fukara değildik
Cahildik ama edepsiz degildik
Bilgisizdik ama ahlaksız değildik
Görmemiştik ama görgüsüz değildik.
Ne affat bir zamana geldik, ne zalim bir çağa denk geldik, ne esrarengiz, ne korkunç, ne karanlık insan tipine denk geldik.
50 yıl öncesinde 12 hanelik bir köyde sadece o köy kadar toprak, toprağın görebildiği kadar gökyüzü görürdük, ama KÖR değildik.
Oysa ki medeniyetin içinde doğmuştuk haberimiz yoktu.
Utanmavardı- Ar nedir bilirdik.
Saygı vadı- Hürmet nedir bilirdik.
Bir zeytini iki kardeş bölerdik yarı aç, nefsimizi terbiye etmeyi bilirdik.
İnsandık ya, insan..!
Sosyal, komünal bir hayat hakimdi.
Aile büyüğü vardı, komşu vardı, vicdan vardı.
Ya şimdi bunlardan ne kaldı ?
Elde kaldı = Cehalet, korku, tehlike, zulüm, arsızlık, ruhsuzluk, tecavuz, talan, hertürlü herşeyi tüketme, insana ve yaşama dair ne varsa …
Yeni yıl dedik, dakka bir gol bir #savas
Birine #Hayır diyoruz, biri başlıyor.
Ne bir #son geliyor tüm canlılar kurtulsun, ne de #dünya batıyor.
#şaşkınız
#Lütfen biz elli yıl daha ileriye gitmek istemiyoruz, ya geriye yada kopacaksa kıyamet kopsun artık..!
#savaşahayır
Wir wollen #kein #krieg mehr haben.
#kein #frauengewalt
@Highlight




Bir yanıt yazın