KAHRAMANLARIMIZI RAHMETLE YAD EDİYORUZ…

Okuma Süresi:

1–2 dakika
❤️

1975 senesi Temmuz ayında Istanbul’da ehliyetimi aldıktan sonraki Cumhuriyet bayramımızda ilk ziyaretim  Çanakkale Şehitlerimiz oldu. Kulübe gibi bir yer müze olarak organize edilmişti. Girişinde ziyaretçi defteri bulunuyordu. Ormanın içerisinde insan iskeletlerini görmek mümkündü. Her tarafta birbirine kaynamış tüfek mermilerini gördüm. O vakit, 21 yaşındaki bir genç olarak  Çanakkale harbinin bir cehennemden daha fena olduğunu idrak ettim. 46 senedir gördüklerim hafızamdan hiç silinmedi. Bundan ötürü kötü yöneticilerimizin VATAN HAİNİ olduklarını düşünürüm. Çanakkale harbi, harplerin içerisinde   dar alanda en fazla insan zayiatının olduğu bir harp. Bizlerin hürriyetini sağlayan, yaşamak için çok güzel bir Vatan bahşeden tüm Şehitlerimizden Allah razı olsun, Gazilerimize acil şifa nasip etsin.

Kalın sağlıcakla-Rehan Gündoğmuş



Facebook Twitter Whatsapp

Yazıda kullanılan alıntı, kaynak, yapay zeka gibi teknolojiler, yazının sahibinin belirttiği şekilde okuyucuya duyurulur ve yazıların sorumluluğu yazının sahibine aittir.

Yorumlar

  1. sevim avatarı
    sevim

    umarım bugün ülkemize bakıp ağlamıyorlardır

  2. Aydın Parmaksızoğlu avatarı
    Aydın Parmaksızoğlu

    Allah şehitlerimizden razı ve bizleri onlara layık kılsın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yazıları posta kutunda oku

son yazılar