ABD’Yİ KARADENİZE SOKMAMANIN CEZASI

Okuma Süresi:

1–2 dakika
❤️
DENİZ SUBAYLARI OLARAK ABD’Yİ 10 YILLARDIR ÇOK İSTEDİĞİ KARADENİZE SOKMAMANIN CEZASINI;

– Poyrazköy,

– Amirallere Suikast,

– Kafes,

– Balyoz,

– istanbul Askeri casusluk ve fuhuş,

gibi avantür filimlerini aratmayacak davalarla almıştık.

TSK mevcutlarının onda biri olan Deniz Kuvvetlerinin bu günlerde komuta kademesinde olacak tüm subaylar tasfiye edilmişti.

Geçtiğimiz yıl Montrö’nün önemini hatırlatınca yine arı kovanına çomak soktuk diye hakkımızda dava açıldı.

Şimdi Ukrayna krizinde tarafsız kalabilmemiz için tek dayanak Montrö Sözleşmesi.

İnsanın içini en çok acıtan ise Ceza kesmek isteyenin ABD, cezayı kesenlerin ise içerden olması.

Amiral Atilla Kezek



Facebook Twitter Whatsapp

Yazıda kullanılan alıntı, kaynak, yapay zeka gibi teknolojiler, yazının sahibinin belirttiği şekilde okuyucuya duyurulur ve yazıların sorumluluğu yazının sahibine aittir.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yazıları posta kutunda oku

son yazılar