KEŞKE DESE …!!!

Okuma Süresi:

1–2 dakika
❤️

Sayesinde açılışını yaptığınız..namaz
kıldığınız Ayasofya’yı..
ve başkanı olduğun kurumun (Diyanet)
kurucusu olan bir insana..
Geçtik dua falan etmeni..isim vermeden
lanet okuyorsun öyle mi..?
Nankörsünüz..yazıklar olsun size..! der..
geçeriz biz..
Yani :
Herhangi bir yaptırım gücümüz yok..

Peki, dünya liderlerine her konuda Eeyy..!
çeken asrın liderimiz, bu konuda neden :
Ali Erbaş’ a :
Eeyy Ali Erbaş..sen kimsin yavv..))
Benim devletimin kurucusuna nasıl lanet
okursun..!
Seni derhal görevden alıyorum..demiyor..
Mesela dedik yani..! )))



Facebook Twitter Whatsapp

Yazıda kullanılan alıntı, kaynak, yapay zeka gibi teknolojiler, yazının sahibinin belirttiği şekilde okuyucuya duyurulur ve yazıların sorumluluğu yazının sahibine aittir.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yazıları posta kutunda oku

son yazılar