Bir hain saldırı daha

Okuma Süresi:

1–2 dakika
❤️

Tokat’tan sonra Batman’ın Beşiri ilçesinde de İlçe Jandarma Komutanlığı’na ait askeri lojmanlara bölücü teröristler tarafından el bombaları atıldı, ateş açıldı.

ANKA

Ankara– Genelkurmay Başkanlığı’nın internet sitesinde yer alan bilgiye göre, Batman’ın Beşiri ilçesinde, İlçe Jandarma Komutanlığına ait askerî lojmanlara bölücü terör örgütü mensupları tarafından üç el bombası atıldı. Lojmanlara daha sonra Kaleşnikof piyade tüfeği ile ateş edildi.

Saat 20.45’te meydana gelen olayda iki güvenlik görevlisi hafif şekilde yaralandı. Güvenlik görevlileri tedavi altına alındı.



Facebook Twitter Whatsapp

Yazıda kullanılan alıntı, kaynak, yapay zeka gibi teknolojiler, yazının sahibinin belirttiği şekilde okuyucuya duyurulur ve yazıların sorumluluğu yazının sahibine aittir.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yazıları posta kutunda oku

son yazılar