Bir takım ithamların yer aldığı yazsını okuyunca şu soruyu sorma gereği duydum:
Yazdıklarından bazı mahfillerden çok yakındığı anlaşılan ve bu nedenle uygunsuz biçemle ithamlarda bulunan Sn. Ataç söz konusu sonuçları doğuran meselelerin sebeplerini “uygun biçemde” de yazsa olmaz mı?
Yüz yirmi beş (125) yıl önce Ahmet Emin ‘in Hastalığın Sebebi makalesinde yaptığı tespit şöyle:
* Bünyemizdeki hastalığı yenmek istersek kuvvetlerimizi bir araya koymalıyız. şahıslarla değil. Meselelerle uğraşmalıyız, programlar etrafında birleşmeliyiz.
* Hastalığın sebeplerini görmek devasını bulmanın ilk adımıdır.” denilmektedir.
Peki Atatürk bu konuda ne yapmış?
” İşlerinizde nasıl başarılı oluyorsunuz ?” sorusuna Atatürk ” Ben bir işte nasıl başarılı olacağımı düşünmem. O işe neler engel olur, diye düşünürüm. Engelleri kaldırdım mı, iş zaten kendi kendine yürür” yanıtını vermiş ise başardıkları belgesidir..
Çok değerli üyeleri olan “E-TürkiyeyizBiz” Öbeğinde bulunma nedenim düşünsel varsıllaşmadır.
Osmanlı Meclisi Mebusan üyesi ” Meclis halkın aynasıdır” demiş ise bir bildiği olmalıdır!






Bir yanıt yazın