ALTIN MADENİ 1. ETAP ARAŞTIRMALARI SONA ERDİ…

Okuma Süresi:

1–2 dakika
❤️

Afrasya Stratejik Araştırmalar Merkezinin yaklaşık 2 aydır devam etmiş olduğu 1. etap araştırmalar sona ermiştir. Sonuçlar kısa süre sonra hem yerel medyada hem de ulusal medyada toplumun bilgisine sunulacaktır. Sırada 2. Etap araştırma Eşme Saracık bölgesi

2008 yılında stratejik araştırmalar yapmak için kurulan ve kısa sürede bölgesel ve ulusal alanda yaptığı çalışmalarla ses getiren “Afrasya Stratejik Araştırmalar Merkezi(AFSAM)”nden yapılan açıklamaya göre Ulubey ve yakın çevresinde ki Altın madeni ve çevresel etkileri adlı yaklaşık 2 aydır devam eden toplumsal araştırmanın 1. etap araştırmaları sona ermiştir. Bu araştırma sonuçları kısa süre sonra yerel medyada ve ulusal medyada toplumun bilgisine sunulacaktır. 2. Etap araştırmalar ise Eşme ve yakın çevresinde (Saracık) yapılacaktır.

“Afrasya Stratejik Araştırmalar Merkezi” Denizli Belediyesi Sosyo Kültürel Etkinlik Planlaması ve Manisa Belediyesi vatandaşlık memnuniyet anketi çalışmalarına devam etmektedir. Ayrıca Uşak’ta seçmen eğilimleri görüş belirleme anketini yapmaktadır.



Facebook Twitter Whatsapp

Yazıda kullanılan alıntı, kaynak, yapay zeka gibi teknolojiler, yazının sahibinin belirttiği şekilde okuyucuya duyurulur ve yazıların sorumluluğu yazının sahibine aittir.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yazıları posta kutunda oku

son yazılar