Yenikapı’dan öğrendiklerimiz: AKP’de bir şeyler ters gidiyor

Okuma Süresi:

1–2 dakika
❤️

24 saat içinde, hep Recep, daima Tayyip, sadece Erdoğan gören ve dinleyen kişi ister istemez Recep Tayyip Erdoğan zehirlenmesi yaşaması gayet doğaldır!

YENİKAPI’DAN…

Metro istasyonuna döndük. Bir grubu çevirdim: Katılım niye düşüktü? Düşük tonda bir kabul: “Evet, bu kez azdı.” Asıl merak ettiğim: Tayyip Bey hâlâ konuşuyor. Niye ayrıldınız? İçlerinden biri fazlasıyla açık sözlü: “Her gün dinliyoruz. Sıkıldık artık.” Dikkat: AKP’de Tayyip Erdoğan yorgunluğu başlamış. Çekirdek seçmende bile.

* * *

Son söz: AKP’de bir şeyler ters gidiyor.

Bakalım sandığa nasıl yansıyacak?



Facebook Twitter Whatsapp

Yazıda kullanılan alıntı, kaynak, yapay zeka gibi teknolojiler, yazının sahibinin belirttiği şekilde okuyucuya duyurulur ve yazıların sorumluluğu yazının sahibine aittir.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yazıları posta kutunda oku

son yazılar