İran’daki koronavirüs vaziyeti Türkiye için çok tehlikeli.
Sınırlar az önce kapandı ama son 2 gündür akın akın insan İran’dan Türkiye’ye giriş yapmış.
İran hükümeti de meseleyi yeterince ciddiye almamış gözüküyor ve Batı medyasını suçluyor. İnşallah komşudan bize virüs bulaşmamıştır😔
Yazıda kullanılan alıntı, kaynak, yapay zeka gibi teknolojiler, yazının sahibinin belirttiği şekilde okuyucuya duyurulur ve yazıların sorumluluğu yazının sahibine aittir.
Bir yanıt yazın