
Yeni Şafak gazetesi, bedelli askerlikle ilgili çalışmaların tamamlandığını,çalışmalarda 26 yaş ve 20.000 TL ücretin öne çıktığını yazdı.
‘BANKALAR KREDİ İÇİN ÇALIŞMAYA BAŞLADI’
Bedelli askerlik için başvuranlar, bedeli peşin olarak ödeyecekler. Ancak şimdiden bankalar bedelli kredileri üzerinde çalışmaya başlamış durumda. Bedelli askerlik başvurularından elde edilecek gelir ise bütçeye değil savunma hizmetlerine harcanacak.
Edinilen bilgiye göre, bedelli askerlik çalışmalarında Genelkurmay Başkanlığı’nın da olumlu görüşü alındı.”




Bir yanıt yazın