EVET ”SAVAŞA HAYIR”!.. Cem Yağcıoğlu

Okuma Süresi:

1–2 dakika
❤️

xCY01

yabancı hayranlığı.. asla!
yabancı düşmanlığı.. asla!

”savaşa hayır”!..

ama bir saldırı söz-konusu ise.. ve her ne şekilde olursa olsun; savunma hakkı kutsaldır!..

bu sebepten kavramları kullanırken ne manaya geldiğini bilmek.. sadece medyatik ve ilgi çekici ve ‘göya’ sizi diğerlerinden ayırdığını düşündüğünüz şekliyle değil.. özü ile anlamak ve kavramak asıl olandır!..

elbette ”savaşa hayır”!.. savaş; tüm kötülüklerin anasıdır!..

ancak bunu; ‘savunma hakkı’nızın elinden alınması adına.. etkisiz kılınma adına ve daha pek çok şey adına kullananlara ya da kullanmak isteyenlere.. geçit vermeyiniz!..

”SAVAŞA HAYIR”!..

ancak emperyalizmin dayattığı bir ‘barış’a da hayır!..

Biz tarihte hep onurumuzla var-olduk!.. bundan sonra da öyle olacağız..

onursuz yaşamaktansa, ölmeyi tercih edenlerin ait olduğu bir ‘Millet’in ferdi olmaktan gurur duyuyorum!..

abd’nin tasmalı köpekleri bunu bilmez.. anlamaz!..

Cem Yağcıoğlu 05-06-2015 22.35

 face



Facebook Twitter Whatsapp

Yazıda kullanılan alıntı, kaynak, yapay zeka gibi teknolojiler, yazının sahibinin belirttiği şekilde okuyucuya duyurulur ve yazıların sorumluluğu yazının sahibine aittir.

Yorumlar

  1. Mustafa Aslan AKSUNGURMAS avatarı
    Mustafa Aslan AKSUNGURMAS

    Doğru söze ne desin M.Aslan Aksungur?
    “Evveeett…!” desin, teşekkür etsin. Katılıyorum fikrinize, hutluyorum sizi sayın Cam Yağcıoğlu… m.a.a.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yazıları posta kutunda oku

son yazılar

  • Dünya tarımın, üretimin ve suyun ne kadar önemli olduğunu anladı.…

  • APTAL-SALAK… Gülhane askeri TIP fakültesini… Kuleli askeri lisesini… Polis akademisini…

  • KURTARAMAZ… Bitirdi aslında… Evet!.. ABD ve Hocaefendi’yle birlikte organize ettikleri…