O bombalar nereye gidecekti

Okuma Süresi:

1–2 dakika
❤️

Türkiye bugün Afyonkarahisar’dan gelen 25 şehit haberiyle sarsıldı. Şehit haberi geldikten sonra Afyon’daki patlamaya ilişkin birçok soru işareti de gündemde ilk sırayı aldı. CNN Türk’ün canlı yayınına bağlanan Emekli Tuğgeneral Haldun Solmaztürk’in patlamaya ilişkin açıklaması ise gündeme bomba gibi düştü. Solmaztürk, “21:15’te sayım yapılmasının kabul edilebilir hiçbir tarafı yoktur. Savaşın ortasında değiliz ki niçin gece yapılıyor bu iş” dedi.

Bu açıklama sonrasında kulislerde şu soru dolaşır oldu: “Acaba o bombalar Suriye’deki muhaliflere mi gönderilecekti.”

Patlamadaki soru işaretleri bununla da sınırlı değil. Ankara kulislerinde dillendirilen sorular şunlar:

1- Mühimmat sayımı neden akşam saatlerine bırakıldı. Bu durum normal mi?

2- El bombası bu derece kolay patlayacak bir mühimmat mı? Çünkü askeri personel el bombasını üzerinde dahi taşıyor?

3-Patlama sırasında 25 askerin bir arada olması normal mi?

4- El bombasının patlamasının diğer el bombalarına patlatacak bir etki yaratabilir mi?

ileO bombalar nereye gidecekti.



Facebook Twitter Whatsapp

Yazıda kullanılan alıntı, kaynak, yapay zeka gibi teknolojiler, yazının sahibinin belirttiği şekilde okuyucuya duyurulur ve yazıların sorumluluğu yazının sahibine aittir.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yazıları posta kutunda oku

son yazılar