
Beyaz Saray’da Trump-Erdoğan görüşmesinde iplerin kopabileceği söylentilerine rağmen, görüşmenin “yola devam” şeklinde çıkması önemlidir. Çünkü nereden bakılırsa bakılsın, Amerika gibi bir müttefik ile yollarımızı ayırmak, düşman haline gelmek bize hiçbir fayda…