Turkish Forum
komünist ozan aşık ferhat’ın söylediği müthiş türkü.şöyle sözleri var: tilki gibi sinmen yeteryoksul halkı ettin beterbir gün olur zulmün biterhoşt amerika, puşt amerika nikson puştu etme dayısök kökünden amerika’yıişçim zaptet fabrikayıhoşt…
komünist ozan aşık ferhat’ın söylediği müthiş türkü.şöyle sözleri var: tilki gibi sinmen yeteryoksul halkı ettin…