Barack Obama

OBAMA’NIN SESİNİ ÖZLEMİŞ..

“Sesinizi özlemişim…” “Oh İrdoğan…” “Benim ben…” “Hov ar yuuuu…” “Sizi sormalı…” “????????” * (Şu son ?’li satır, bizimki İngilizce anlamadığı için, kafasından geçenler…) * Ben hiç böyle diplomasi görmedim… Bir devlet…