Turkish Forum
Ben Atatürk devrini yasamis kimseyim. Atatürk’ün böyle gizli isler yaptigina, okuyucular kusura bakmasin, asla inanamam. Atatürk orada Ku-Klux-Klan, Mason, v.s. cemiyetleri ile ormanda mi bulustu? Baska yer bulamamis miydi ? Orada…
Ben Atatürk devrini yasamis kimseyim. Atatürk’ün böyle gizli isler yaptigina, okuyucular kusura bakmasin, asla inanamam.…