Turkish Forum
USTALIK ESERİ… Çıraklık, kalfalık derken “usta” oldu… Yaparsa o yapar… Doğru… Ne de olsa koskoca “usta” o… Eser yapan… Hani şu otoyollara bile “eser” diyen… İşte size son “ustalık eseri” SAHTE…
USTALIK ESERİ… Çıraklık, kalfalık derken “usta” oldu… Yaparsa o yapar… Doğru… Ne de olsa koskoca…