çığlık

KÖMÜR ÇIĞLIĞI

Günlerdir oturup oturup kalkıyorum,ne yazayım da yüreklere su serpeyim,olmuyor..Gitmiyor parmaklar tuşlara…Dünyanın öbür ucunda benim yüreğim bu kadar yanıyorsa,bu acıyı yaşayanların duygularını ifade etmeye sözcükler kifayetsiz kalıyor. Hatırlıyor musunuz, 17 mayıs 2010…

  • KÖMÜR ÇIĞLIĞI

    Günlerdir oturup oturup kalkıyorum,ne yazayım da yüreklere su serpeyim,olmuyor..Gitmiyor parmaklar tuşlara…Dünyanın öbür ucunda benim yüreğim…