Taner Ertunç

Bir tarafın bir şey kazanmadığı anlaşma olur mu?

Mülteci krizi ile ilgili AB ve Türkiye arasında oluşturulan planda merakımı celbeten bir soru var. AB bu işten ne kazanıyor? Çünkü ortada taraflardan birinin net görünen bir kazancı olmayınca insan ister…

Arada aklıma gelenleri yazıyorum. Yazdıklarım herhangi bir bilgiye dayanmıyor ya da fazla bilgiye dayanıyor. Bugün ihtiyacımız olan şey kolayca bulunan bilgiyi alıp tekrarlamaktan ziyade, onu analiz edebilmek, yorumlayabilmek, üzerine fikir üretebilmek. Ve bunu yapanlara hoşgörü gösterebilmek…