EYGİ FETHULLAH GÜLEN’İ NASIL İTTİ

Mehmet Şevket Eygi, uzun süredir Fethullah Gülen'in çalışmalarını isim vermeden eleştiren yazılar kaleme alıyordu. Eygi, Gülen'in yaptığı "dinlerarası diyalog" çalışmalarını İslam dışı ilan ediyordu. Eygi örtülü bir dille cemaatin holdingleşmesini de sık sık eleştiriyordu. - altinci 6 filo istanbul turkiye

Mehmet Şevket Eygi, uzun süredir Fethullah Gülen’in çalışmalarını isim vermeden eleştiren yazılar kaleme alıyordu. Eygi, Gülen’in yaptığı “dinlerarası diyalog” çalışmalarını İslam dışı ilan ediyordu. Eygi örtülü bir dille cemaatin holdingleşmesini de sık sık eleştiriyordu.

Ancak Fethullah Gülen,  geçtiğimiz günlerde yaptığı konuşmayla Eygi’ye zeytin dalı uzattı. Gülen şunları söyledi: “Mehmet Şevket Eygi Bey, belli bir dönemde ses soluk olmuştur bu mevzuda. Şimdi aynı düşünür mü bilemiyorum ama onun için de aynı şeyi söyleyeyim. Olumsuz bir şeyi kendinden duymadıktan sonra şöyle dedi, böyle etti demek doğru değildir. Bunlar belli bir dönemde kuvve-i maneviyeyi takviye etmiş, hayırla anılması gereken insanlardır. Toprağa iki tane tohum atmış insana karşı saygıdan başlayarak, çok büyük işler yapmış, çok heyecanlar uyarmış insanlara kadar kamet-i kıymetlerine göre herkesi tebrik etmek, Allah’ın lütuf ve keremiyle hep beraber cennetin kapısından omuz omuza gireceğimiz arkadaşlarla rekabet yaşamamak, onları haset günahına sevk etmemek önemli bir görev olarak bilinmelidir…”

Ancak Mehmet Şevket Eygi, bugün yine Gülen’i eleştiren bir yazı kaleme aldı. Eygi’nin yazısının başlığı “İslam’da Diyalog Yoktur” idi. Bakalım Eygi ile Gülen cemaatinin atışması nasıl sürecek.

İşte Eygi’nin bugün Milli Gazete’deki yazısı:

İşte Eygi’nin Gülen Cemaati’ni eleştiren yazısı:1. İslâm dini, Resulullah Muhammed Mustafa aleyhissalatü vesselâmın insanlığa tebliğ ettiği ve insanlığı ona çağırdığı ilahi hak dindir.

2. Kur’ân Allah kelâmıdır, kul sözü değildir. Peygamber ancak tebliğ etmiştir (bildirmiştir).

3. İslâm’dan başka hak din yoktur ve olmamıştır.

4. Üç ibrahimî din yoktur, bir tek ibrahimî din vardır, o da İslâm’dır.

5. Hz. Muhammed’in risaletini duyduktan, davetini işittikten sonra; ona iman etmeden necat (kurtuluş) olmaz ve Cennet’e girilmez.

6. Cennet kimsenin malı değildir, Allah’ın mülküdür.

7. Yüce Allah bizzat Kendisi ve dolaylı olarak Resûlü vasıtasıyla kimlerin cennete gireceğini, kimlerin giremeyeceğini bildirmiştir.

8. Allah şirk ehlini (müşrikleri) Kendisine eş ve ortak koşanları, Kendisinden başka ilâh edinenleri affetmez. Onların yeri ebedî olarak cehennemdir.

9. Sadece la ilahe illallah diyenler muvahhid olur ama Hz. Muhammed’in daveti kendisine ulaşmış ve o bu daveti red, inkâr ve tekzib etmişse o kişi mü’min ve müslim olmaz.

10. Kelime-i Şehadet (Kelime-i Tevhid) iki parçadan oluşan bir bütündür. Bu iki parça birbirinden ayrılmaz. Birinci parçasını ikrar edip de ikinci parçasını ikrar etmeyen, diliyle söylemeyen ve kalbiyle tasdik etmeyen mü’min olmaz.

11. Tevhid ile Teslis inançları asla bağdaşmaz ve uyuşmaz.Bir Müslüman “Teslis de haktır, teslis ehli de Cennetliktir” derse İslâm’dan çıkar, mürted olur.

12. Kur’ân, öncelikle Yahudiler ve Nasranîler olmak üzere BÜTÜN insanları Tevhid’e,İslâm’a, Muhammed aleyhissalatü vesselama iman etmeye davet etmektedir.

13. İbrahim aleyhisselamın, Musa aleyhisselamın, İsa aleyhisselamın ve diğer bütün Peygamberan-ı izam hazeratının (aleyhimüsselam) dinleri İslâm idi.

14. Gerçek Tevrat ve gerçek İncil’deki temel inanç Tevhiddir.

15. Allahın Resulünü inkâr, tekzib ve reddedenler Allaha isyan etmiş olurlar. Allah onlardan razı olmaz.

16. Yehud ve Nasara İslâmı, Kur’ânı, Resulullahı, Şeriat-i islâmiyeyi kabul ve tasdik etmez. Onların bu inkâr, red, tekzib ve husumetleri dolayısıyla Müslümanlar onlarla diyalog yapmaz.

17.Tek hak din olmak konusunda İslâm müşareket (ortaklık) kabul etmez.

18. İslâm’ın Allah katında tek hak ve makbul din olduğu zaruriyat-ı diniyeden olup bunu inkâr edenler daire-i İslâm’ın dışına çıkmış, küfre düşmüş olurlar.

19. İslâm diyaloğu kabul etmez. İslâm’da, en güzel ve uygun şekilde Hak dine dâvet ve Hak Dini tebliğ vardır. Müslümanlar bu dâvet ve tebliği ihmal ederlerse veya gereği gibi yerine getirmezlerse günahkâr olur, vebal altında kalır.

Misafir – hedef tek yol çok

Milyonlarca (farklı) yolla ulaşılsa bile, Mutlak, aynı Sınırsız büyüklük olarak deneyimlenir.

2010-04-14 17:11:30


Misafir – cennetlik misin?

Fethullah Hoca yukarıda şöyle demiş: “..Allah’ın lütuf ve keremiyle hep beraber cennetin kapısından omuz omuza gireceğimiz arkadaşlarla rekabet yaşamamak,..” EYGİ’de cevabında onun cennete girme konusundaki emin laflarına cevap vermiş. Hatta biraz daha açık olarak cenneti bırak ,imanını ve müslümanlığını bile sorguya çekmiş.

Okumaya devam et  Loreena McKenitt: Fethullah Gülen’in yemeğine katıldım

2010-04-14 16:44:55


zeleme1923

biri “kanlı pazar”ın mimarı.öbürü zaten ortada. al birini vur ötekine….

2010-04-14 15:19:46


Misafir – bilmezkisi

“Toprağa iki tane tohum atmış insana karşı saygıdan başlayarak, çok büyük işler yapmış, çok heyecanlar uyarmış insanlara kadar kamet-i kıymetlerine göre herkesi tebrik etmek, Allah’ın lütuf ve keremiyle hep beraber cennetin kapısından omuz omuza gireceğimiz arkadaşlarla rekabet yaşamamak, onları haset günahına sevk etmemek önemli bir görev olarak bilinmelidir” SÖZLERİ ÇOK HOŞ BENCE. İSLAM ADINA SADECE KÜÇÜK BİR TOHUM ATANA BİLE SAYGI GÖSTERMEK GEREKİR. AMMAVELAKİN EYGİ GİBİ YAZARLAR GERÇEK MÜSLÜMAN OLARAK SADECE KENDİLERİNİ GÖRÜR VE BİR MÜSLÜMANIN OLMAYACAĞI KADAR KİNDAR OLMUŞ VE ZEYTİN DALINA BÖYLE EL UZATMIŞTIR. SONRA DA ÇIKAR MÜSLÜMAN HOŞGÖRÜLÜ OLMALIDIR DER. PEYGAMBER HOŞGÖRÜSÜ TAİFDE KENDİNE TAŞ ATANLARA KARŞI YERLE BİR OLMALARINI ENGELLEMEK VE BİLMİYORLAR DEMEYİ GÖSTERİRKEN EYGİDEKİ BU ÖFKEYİ ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL. BİR DE TEK HAK DİN İSLAMDIR DEMESİ TAM BİR SKANDALDIR!!!

2010-04-14 14:56:32


Misafir – melme14

Al birini vur ötekine. Birbirini hiç ağdırmaz.

2010-04-14 14:49:17


Misafir – ULEMAOĞLU

BURAYA ALİ İMRAN SURESİNDEN BİR BÖLÜM ALIYORUM: EHLİ KİTAP’TAN ÖYLELERİ VAR Kİ, ALLAH’A, SİZE İNDİRİLENE VE KENDİLERİNE İNDİRİLENE İNANIRLAR. ALLAH KARŞISINDA ÜRPERİRLER; ALLAH’IN AYETLERİNİ BASİT BİR ÜCRET KARŞILIĞI SATMAZLAR. İŞTE BUNLAR İÇİN rABLERİ KATINDA KENDİLERİNE ÖZGÜ ÖDÜLLER VARDIR. ALLAH,HESABI, ÇABUCAK GÖRÜVERİR….ŞİMDİ DE EYGİ’NİN YAZDIKLARINI BİR DAHA OKUYUN…KARA SİZİN….

2010-04-14 14:42:43


Misafir – jakoben

Salim Meriç, Şevket Eygi’nin İbrani asıllı olduğunu söylemişti bi yazısında. Çok tesadüf bu dini polemiklere girenlerde hep ibrani asıllılar. hiçmi bizden insanlar olmuyacak..

2010-04-14 14:40:34


Misafir – ANKARALI MÜSLİM

1-sözcü gazetesi, yeni çağ gzetesi,… bu yazıyı aynen yayımlayınız..hizmet olsun . milletimiz gerçeği öğrensin. 2-eygiye teşekkürler. 3-basın yayın bu yazıyı duy . yayımla. gerçeği millet öğrensin.uyansın. teşekkürler.

2010-04-14 14:38:54


yafesibniNUH

İslam Sömürü Tekeli oluşturmaya cüret gösteren cemaatin suç duyurusu bu metindir.Eygi’nin genel siyasi görüşlerine katılmamakla beraber bu yazısında göstermek istediği şeye tamamen inanıyorum.Diyalog diyalog diye ortalıkta dolaşan papaya biat eden hak dinimizi sermaye gücüyle,basın gücüyle,emperyalist gücüyle ve de yeni dünya düzeni borazancılarının gücüyle aslından saptırmaya çalışan bu zihniyetin yenilmesi ancak ve de ancak Hak din dinimizin doğru bir şekilde anlaşılmasıyla mümkündür.

2010-04-14 14:27:08


Misafir – Alper

İslamdan başkaa hak din yoktur. Doğru.. başka hak din olmamıştır. bu da doğru.. çünkü bundan önce gönderilen dinler de İSLAM dı, islam dinine göre.

2010-04-14 14:21:21


Misafir – vebadan korkup….

F.Gülen’e karşı M Şevket Eygi’den medet ummak, vebadan korkup ölüme razı olmaktır; zira Eygi yazarı olduğu gazetedeki kışkırtıcı yazılarla Sakarya bölgesindeki camilerden çıkan gerici-işbirlikçi-faşist güruhu 6. filoyu protesto eden öğrencilerin üzerine saldırtarak kanlı pazar olaylarına yol açmış bir provakatördür ve şimdide provakatif düşüncelerini soldaki ruh ikizi Yalçın Küçük’le birlikte sebatayizm konusunda sürdürmektedir. Odatv’de buna hizmette sınır tanımamaktadır.

2010-04-14 14:20:45


Misafir – Mavi-Yol

Odatv yorumlar da seçici olmaya bazılarını , neye göre tercih yapıyorsa yayınlamamaya, sansürlemeye iyice meyletti. Günler önce söylediğim gibi. Burası bize ders verilecek yer değildir. Yorumlarımızı sansürleyerek, kimisini engelleyip, diğer “odatv yorumumu neden sansürledin” eleştirilerimizi yayınlayıp bak sansür yapmıyoruz, bunu yayınlıyoruz oyunlarından hakikaten sıkıldım. Benim gibi bir çok okuyucu bu numaralardan sıkılıyordur.

2010-04-14 14:19:36


Misafir – birfaniyim

dünyanı senelik geliri 60 trilyon dolar, dünyanın senede verdiği faiz 80 trilyon dolar…lafla müslümanlık olmaz. lafla Allaha inanılmaz. önce herkes doğruca bir anlasın islamı ve Allahı. fg küresel sömürünün dünyevi islam uyutmacasının taşeronudur…

2010-04-14 14:09:43


Misafir – TH2P

İslam’dan başka hak din yoktur: Doğru. Ama nasıl başka hak din olmamıştır diyebiliyor yazar, anlamış değilim, sanırım başka birşey düşünüp yazmak isterken hatası oldu. İşaret etmek istediği 8Anladığım kadarıyla) F tipi örgütlenmenin, Ilımlı proje kapsamında Hz. Peygamber Efendimizi mümkün olduğu kadar zayıflatmaya, adının anılmamasına yönelik çalışmalar yapacak olmasına işaret ediyor. Haksız olduğunu düşünmüyorum zira, kutlu doğum haftası olayı hala netliğe kavuşmuş değil. Mevlit Kandilinde Mübarek’in doğumu ile ilgili ibadetler yapılıyor ve her yıl hicri – rumi farkı gözetilerek olması gereken zamanlarda icra ediliyor. Ama her yıl bu nisan’daki kutlu doğum haftası nedir? Yok efendim, Peygamber Aleyhisselam doğduğunda o tarihe denk geliyormuş. O zaman Kur’an’ın inişini, Ramazan’ı ve bayramları da rumî takvime göre kulamamaız gerekmiyor mu? neden sadece o? el – cevap: Çünkü F tipi örgütün liderinin doğum günü de aynı haftanın içerisinde yer alıyor. haklı veya haksız bulmak değil, ama sanırım Şevki bey’in işaret etmek istediği nokta budur. Ayrıca dinlerarası diyalog deniyor… Hristiyan ve Yehudiler Müslümanlığı kabul etmiyorlar ki dinler arası diyalog olsun. Onlar açısından İslam, terörizm, sömürü, vahşet kökenli bir akım. Kim kiminle diyalog edecek? Nasıl olacak??? En iyi diyalogları gördük daha önce: 3 tane haçlı savaşı, ve bugün hala süren Filistin – Afganistan – Irak- Afrika ve Müslümanların oldukları her yer! Ve kalkıp sözüm ona; İslam adına diyalogdan bahsediyorlar.. Kim ve ne için? Sayın F tipili beyzadeler??? Kıble arap yarımadasında. banknotlarda değil! Bir bilseniz…

Okumaya devam et  Times: Gülen hareketi İngiliz vekile on binlerce sterlin ödedi

2010-04-14 13:29:02


Misafir – eren

Davet ve tebliğ yapmak, o insanlarla beraber olmayı onların yanına gitmeyi gerektirir. İnsanlar eğer diyalog yolu ile bu tebliği yapıyorsalar, problem nerded

2010-04-14 13:27:51


Misafir – Murat

Yanlış ne kadar başarılıysa, onu sadece daha büyük bir yanlış yapar, “F.Gülen bütün dünyada eğitim okulları açmış ve Türkiye’nin ismini duyurmuş, bu sebeble başarıyı alkışlıyalım.” dersek eğer ve fotografın tamamını görmessek ve bunlar müslümalık adına yapılıyorsa ve ABD ile ortak dinler dialoğu falan deniliyorsa ve ABD yi Irak’ta eleştirmeyen bir cemaat varsa, hatta ABD ile ortak bir operasyon ise, bence Irak’taki yol kenarında yürüyen ıraklıyı zevk için öldüren ABD askerinden çok farkları kalmaz,bence kaçırdıkları birşey daha var, inandıkları Tanrı, eğer bütün insanların müslüman olmasını isteseydi, “OL” derdi ve olay biterdi,ama o Tanrı, herkezin müslümanlıktan önce, bence İNSAN olmasını istedi.

2010-04-14 13:22:03


Misafir – kutbülaktab

19. Maddeye kadar mutabikim. Bence diyalog olmali ama bu ödün vermek anlaminda degil, diger dinlere mensub insanlarla sulh icinde yasamanin vasitasi olmali bu. Eygi, Fetullah Gülen’in Islam icinde cikarmak istedigi fitnenin birebir panzehiri olan bir yazi yazmis, kutlarim. Düsmanimin düsmani dostumdur. Ta ki ortak düsmanim ortadan kalkana kadar.

2010-04-14 13:13:24


Anatra

100%, kamil’in yazdıklarına katılıyorum. Zaman zaman Odatv’de rastlayageldiğim “düşmanımın düşmanı…” yaklaşımı beni de rahatsız ediyor. Bilindiği gibi insanlar yaşları ilerledikçe biraz daha dindar olmaya eğilimlidirler. Bence, Eygi gibiler ise, akılla gidecek yer kalmayışının ittirmesi ile fanatizmin keşfedilmemiş sularına yelken açar. Yazdıklarını samimiyet ile aklayabilir miyiz? Elbetteki hayır. İşkenceciniz neler yapacacağını söyledi diye ona şükran ya da minnet duyar mısınız?

2010-04-14 13:13:19


Misafir – ONUR

tam net olarak yazıyı dun zamanda okumustum.eygıden bır cevap gelecek mı odatv.com bunu yazacak mı ama muthıs bır gazetecılık ornegı yıne odatv.com rıyasız olayı gordu..bu olsa gerek emek vererek gonul vererek gazetecılık yapmak..

2010-04-14 13:12:02


Misafir – Ömer Ali

Mehmet Şevket Eygi Bey’in eline sağlık. İslam’ın temel vasıflarıyla ilgili bir konu bu kadar kısa ve berrak yazılabilir. Kim ne söylerse söylesin Müslüman birilerine beğenilmek için İslam’ın temel inanç sisteminden vazgeçemez, değiştiremez. Tekrar Sayın Eygi’yi bu mükemmel yazısından dolayı tebrik ediyorum.

2010-04-14 12:58:15


Misafir – alper

F.G.:”Bunlar belli bir dönemde kuvve-i maneviyeyi takviye etmiş, hayırla anılması gereken insanlardır.” Bir bakalım neymiş bu kuvve-i maneviyeyi takviye. Kanlı Pazar’ın yardakçılığını yapmak. Sola yönelik kıyımlara solcu piçler öldürülüyor ne var demek. Savcı Doğan Öz’ü hedef gösterip, bu savcı çok yakında cezasını bulucak diye katlettirmek. Daha bir sürü melanet. Şimdilerde demokrasi havarisi kesilen Bugün isimli gazeteyi 60’larda çıkartarak komünizimle mücadele adı altında iyi olan herşeye düşmanlık yapmak. Al birini vur ötekine. Bir yobazı eleştirmek başka bir yobazın kaleminden hikmet ummakla olmaz.

2010-04-14 12:57:11


Çetin

Kamil arkadaş;Gülen ile Eygi arasındaki çatışmaya neden olan çelişki nedir?gibi soruları ortaya çıkaran ve düşünmememiz-tartışmamız için ,bu gibi yazıları ODATV’nin yayınlamasında ne zarar var ki?

Okumaya devam et  FetHULLAH in Soz de Turk gercekte CIA okullari

2010-04-14 12:50:02


Misafir – Mavi-Yol

Eygi burada söyledikleri nedeniyle fanatik olarak tanımlanamaz. Sonuç itibariyle din bir gerçekliktir. Ki kimi ölümle ilgili endişelerini farklı çözmüş olabilse de ki şüpheli, milyarlarca insanın ölümle ilgili algıladığı en büyük çözüm yolu dini bu şekilde basitçe hırpalamak yanlış. EYGİ sonuç itibariyle KURAN ne diyorsa ona uyalım demektedir. Zenginliğin yolunu yeni dinler icad edip yeniden peygamber beklentisine sürüklemekte bulanlara karşı bir tavır alıyor. Genelinde kaynağını sorgulamaksızın İSLAM ın doğru şeyleri öğütlediğini görebilirsek EYGİ bu şartlarda da fanatik değil. Söylediklerini yanlışlayabilmek mümkünse buyurun EBEDİ tartışma cehennemine. Kim çıkabilmiş ki biz çıkalım bu bunaltıcı tartışmadan. Ve unutmadan, yanlışlamak neden gerekliyse ve yerine İSLAM ın yapabildiği dinamik yenilenme yeteneğini sağlayacak olan şeyin ne olduğunu söyleyerek, onu da açıklayarak. Buyurun.

2010-04-14 12:48:14


Misafir – ergunk

Vatandaş kendini aşmış artık,kendisinin de ve yanında kimlerin de birlikte cennete gideceğine de karar verir olmuş.

2010-04-14 12:36:05


Misafir – iso

İMZA: İsmail KORKMAZ

2010-04-14 12:34:18


Misafir – adil

SAYIN M.ŞEFKET EYGİ Yİ KUTLUYORUM 19 MADDELİK AÇIKLAMALARINA AYNEN KATILIYORUM KENDİSİNİ SAYGIYLA KUTLUYORUM SAYIN EYGİ FETULLAH GÜLENİN MÜSLÜMAN OLMADIĞINI RESMEN SÖYLÜYOR DAHA NE SÖYLESİN YA BU ÜLKEDE DOĞRU SÖYLEYENİ TAKTİR ETMEMEK İKİYÜZLÜLÜKTÜR

2010-04-14 12:34:16


Misafir – Aydın Uyumaz

Şevket Eygi mısıra kaçmadan önce de inandığını yürekli şekilde savunurdu.Allah bilir ya inancında son derece samimidir ve İslamlık çok iyi bildiği konudur.Kendisi çok iyi eğitim görmüştür. Fethullah Gülen ilkokul mezunu,yeterli eğitimi olmayan ama şarlatanlıkta ileri gitmiş,kendini arapça ve nakledilenler konusunda yetiştirmiş biri.Allahın emrine evlenmeyerek karşı çıkmış,peygamberin sünnetine uymamıştır.İslam düşmanları ile(Papalık,İngiltere,Avustralya ve ABD) ile çok yakın ilişkiler kurmuş ve onların istekleri için çalışmıştır.Meşhur okullar İngiltere,Fransa,ABD ve Papalık tarafından uygulanan sömürgeci tarzı bildik bir sistemdir.Fikir ABD den,destek devlete vergi vermeyen emek hırsızlarının katolikvari anlayışla güya günah affettirmek için para harcayanlardandır.Evangelist zihniyete müslümanlığı dahil etmek isteyenlerın değirmenine su taşıyan bu gafillerin sembolik önderidir. Şevket Eygi asla uşak olmamış,alet olmamıştır.İnandıklarını ifadede bulduğu ortamı değerlendirmektedir(Tıpkı şimdi milli gazetede yazması gibi)Fanatik değil inançlı ve inanıyorum ki imanlı biridir.Dolayısiyle fanatikliği yakıştırmak doğru olmaz.

2010-04-14 12:27:52


erol kara

eygi gerçek inandığını söylüyor gülen ise başka davalara hizmet ediyor aralarındaki fark bu.

2010-04-14 12:22:34


RAHAT

Mehmet Şevket Eygi ! Ne yaptın şimdi , niye bozdun adamı , Oysa ne güzel hayalleri vardı Gülen’in . Neyse farketmez , en azından Türkiye’deki müritleri için farketmez. Bizim yobazlar Gülen’in dinlerarası diyalog kurma girişiminde olduğunu bilecek kadar gazete,kitap okusaydı (ki CIA ve ADL destekli bi diyalogda ne kadar samimidir tartışmaya bile gerek yok) ya taşlarlardı yada domuz düğümü atmaya çalışırlardı muhtemelen…

2010-04-14 12:14:15


Misafir – taron

Dinler arası diyalog hristiyanların varlığını (ve ayrılığını) pekiştirmek üzere ortaya atılmıştır. Üstadın kendine özgü dili ve düşüncelerine çoğu zaman katılmasamda islam dini tek dindir düşüncesi doğrudur ancak şu anlamda: islam dininin dışlayıcı değil kuşatıcı olduğu anlamındadır. Biz buna uygun çalışma, söylem, görüş üretemediğimiz için kafa karışıklığı bundan kaynaklanıyor. Dürüst, çalışkan yetenekli insanları islama sahip çıkmaya davet ediyorum. Meydan 1000 yıldır bunlara bırakılmış ve de bunların (Eygi, Gülen) kendi çarpık islam anlayışlarını bu ülkenin insanlarına dayatmalarına bir son verilmesi gerekiyor. Yeni söylem, yeni bakış açılarının oluşması temennisiyle…

2010-04-14 12:11:57


Misafir – Dumur

Yok kamil’im yok… Kimseye destek verilmiyor burada… Amaç, gericileri birbirine düşürmek… Birinin diliyle diğerini karalamak… Anlayamadın mı kuzum daha?!

2010-04-14 12:11:53


Misafir – vatandaş

“…, Allah’ın lütuf ve keremiyle hep beraber cennetin kapısından omuz omuza gireceğimiz arkadaşlarla rekabet yaşamamak, …” FG cenneti garantilemiş herhalde.

2010-04-14 12:09:12


kamil

Herhalde, Gülen’e karşı Eygi’nin bu fanatizmiyle karşı çıkmayı düşünmüyoruz. Öyle değil mi? Eygi’nin konumunu olumlamak, Gülen’e destek vermek demektir.

2010-04-14 11:50:18


Toplam 33 Yorum Yapılmıştır |


Comments

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir