Alman Başbakanının da bir gün „Mustafa Öztürk“ olması muhtemeldir

Sayın Hocam Prof. Gümrükçü, 14 Ocak 2026 tarihli, Avrupalı Türkler hakkındaki yazınızı okudum. Sizin Almanya’dan ayrılmanızın üzerinden epey zaman geçti.  Almanya’da iken Avrupa’daki vatandaşlarımız için verdiğiniz emek ve mücadelenin şahidi olanlardan biriyim. Buradaki bütün vatandaşlarımız adına size teşekkür ederim. Siz bu mücadeleyi verirken, Türk Devletimizin ne kadar ilgisiz kaldığını siz de bizzat yaşadınız. Halbuki, 1960 lı … Alman Başbakanının da bir gün „Mustafa Öztürk“ olması muhtemeldir okumayı sürdür